Etykiety produktowe to sposób na podniesienie świadomości produktu, zwiększenie rozpoznawalności marki. Biorąc pod uwagę współczesne możliwości ich produkcji coraz częściej proszą o znalezienie sposobu na wyróżnienie się z tysiąca innych produktów, podkreślenie wyjątkowości danego wyrobu. Jakimi sposobami można uszlachetnić wydruk etykiet?
Zlecając wydruk etykiet produktowych warto zwrócić uwagę na technologię produkcji. Etykiety booklet oferują zwiększoną powierzchnię druku są one drugim pod względem popularności rodzajem nalepek produkowanych w naszym zakładzie. W przypadku klasycznych samoprzylepnych, dla poprawy ich odbioru proponuje się uszlachetnianie druku folią matową lub błyszczącą, a także poprzez system lakierowania, złocenia, czy też tłoczenia na gorąco, celem nadania wyrobom estetycznego wyrazu.
W ramach zwiększenia wizualnego odbioru marki stosuje się foliowanie, zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Praktyczny wymiar etykiet i pudełek produktowych można podnieść dzięki zastosowaniu indywidualnie zaprojektowanych systemów otwierania etykiet, nowych kształtów języków. Pozwala to wyróżnić się opakowaniom na tle konkurencji. Pewnym krokiem naprzód w prezentacji produktu gotowego jest możliwość wykonywania wydruków w postaci zleceń dla osób niedowidzących, niewidomych zwiększając tym samym grupę zadowolonych klientów o nowych odbiorców usług. Coraz więcej firm kładzie nacisk, możliwość nanoszenia na opakowania w kształcie walca — farb fluorescencyjnych, czy też zamieszczania stałych i zmiennych kodów oraz numeracji. Możliwości uszlachetniania druku jest dużo, wszystko zależy od tego, jaki efekt klient chce uzyskać. Dzięki cyfrowej obróbce projektów możliwe jest zapamiętanie wykonywanych zleceń i wielokrotne ich odtwarzanie bez względu na wielkość partii materiału. Złocenie, lakier UV czy też innego rodzaju prace zawsze wykonujemy z należytą uwagą i dokładnością.